Vernisaj “Variatiuni pe stil propriu”

variatiuni_pe_stil_propriu_by_raineater

Joi, 30 aprilie 2009, va avea loc vernisajul expozitiei fotografice “Variatiuni pe stil propriu”, in cadrul Facultatii de Drept al Universitatii Bucuresti  (Bd. M. Kogălniceanu 36-46 Sector 5).

Este proiectul unei expozitii de fotografie, cu tema libera, al carei scop este acela de a promova fotografi din orice categorie de vârsta.

Expozitia va fi deschisa publicului incepand cu orele 18:00 si va putea fi vizitata pana in data de 8 mai 2009. Al doilea vernisaj va avea loc pe data de 11 mai si va putea fi vizitat pana in data de 29.

4 thoughts on “Vernisaj “Variatiuni pe stil propriu”

  1. am fost ieri la deschidere si ti-am vazut fotografiile. foarte reusite mi s-au parut, diferite fata de celelalte.felicitari pentru munca depusa!

  2. sal
    felicitari pt expo
    ai poze de la vernisaj?
    sunt si eu unul din participanti dar nu am putut veni la vernisaj si nu stiu nici luni dcaa o sa pot veni la fac de istorie…
    ai putea sa-mi trimiti si mie pe adresa de mail nfanurie@yahoo.com poze ceva de la vernisaj?
    numai bine

Leave a Reply

